petite-ellen.reismee.nl

Cairns! East Australia

Hahaha EINDULUKKKK de oost kust :)

Dacht dat ik er nooit zou komen en vast velen met mij ;)

Ben woensdagavond naar Cairns gevlogen en kwam op t heerlijke tijdstip van 4.00 uur aan...

Ik heb de shuttle bus naar Port Douglas genomen. Is een uur ten noorder van Cairns en t scheen heel mooi te zijn en.... dat is t!

Eigenlijk zoals iedereen 'paradise' indenkt... wit strand, zee, palmbomen en heeerlijk weer!
Het is niet heel zonnig, maar het is alsnog warm!

Gister dus vooral gerelaxed op t strand en beetje bij geslapen van de afgelopen 2 nachten die ik in een bus en daarna in een vliegtuig heb gespendeerd...

Ga vandaag een soort van planning maken van wat ik wil gaan zien...

Heb niet heel veel tijd meer... iets van 3 weken om naar Sydney te komen. Daar nog een paar dagen te zitten en dan terug naar Melbourne om op 17 juni t vliegtuig te pakken... :(

Iets waar ik nu echt niet aan wil denken... :)

maar heb genoeg in de planning:

Zondag Cape tribulation dag tripje, dan 's avonds kom ik aan in Cairns,

daar een snorkel trip naar The Great Barrier Reef!

Heb nog een Whitsunday sailing trip in de planning... :)

Busy Busy :)

xxxx

Reacties

Reacties

Suzanne

Hey!

Ah ja de tijd vliegt als je het leuk hebt! helaas =p
Maar des te eerder ben je terug om meer coole dingen te vertellen aan de mensen die thuis op je wachten! =p

Maar die oost kust schijnt inderdaad echt heel erg mooi te zijn! Die snorkel trip naar het Great Barrier Reef moet echt fenomenaal zijn! =D Mooie vissen en andere kleine beestjes zien ^^

En die sailing trip zal ook echt heel erg vet zijn!
Ben benieuwd! ^^

kusje!

Marjolein

Hii El!!

Gave verhalen weer, je reis barst van de tripjes en excursies, zo tof :) Vroeg me af of je daar nou veel meekrijgt van olieplatform dat gesplasht is want hier is dat wel een big issue, ik zie al een pikzwarte nemo voor me! Ga nu je foto's bekijken, ik stel me in op witte stranden met shell-schelpjes..

Dahaaag, X

Marlies

Ha die Ellen,

Fijn om weer een teken van leven te zien!
Wat een ervaringen toch weer...

Geniet nog maar even want de laatste maand vliegt vast en zeker met nog zoveel plannen.

Tot snel,

XX Marlies en de guys.

Eline

Hee Ellen,

Wat een heerlijke verhalen en super mooie foto's.Ik geniet lekker mee hier vanuit A'dam. Op naar nog meer mooie avonturen. ''

Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!