petite-ellen.reismee.nl

Change of plans... !!

De campervan relocations gedoe.. duurde te lang en ondertussen had ik stiekem al bedacht dat als t niet door zou gaan dat ik naar Perth zou vliegen om daar een tour te gaan doen langs de west kust..

Zal ik ooit nog aankomen aan de Oost kust? :) haha i dont knowwww

Maarheb zoveel gehoord over de westkust, dat t prachtig is, minder toeristisch en gewoon echt geweldig.. dus heb ik besloten om dat zelf even te gaan bekijken!!

Dus vrijdagochtend hebben we besloten om niet te wachten op de campervan en zijn we naar de flight centre gegaan om een vlucht te boeken.. Ik naar Perth en Helen naar Cairns.

Ik had gelijk maar de eerste vlucht naar Perth genomen en die was 2 uur smiddags... De vlucht ging prima, moest alleen paar uur wachten op Broome... En dat is dus echt een ienieminie vliegveld.. Er was serieus helemaal NIEMAND, zelfs niet bij de incheckbalies... Maar het was daar 30 graden dus ik heb lekker in t zonnetje wat gelezen en de tijd vloog voorbij...

'S avonds om half 10 kwam ik in Perth aan en had al mn hostel geboekt dus eenmaal daar aangekomen ging ik lekker slapen..

De volgende dag ben ik naar 2 musea geweest en was ik van plan om een wandeling door Perth te maken totdat Elody belde. Elody had ik op mn vorige tour ontmoet en ik had haar laten weten dat ik naar Perth kwam en hoopte dat zij er ook nog was.. Ze was net toevallig die ochtend terug gekomen naar Perth...Dus de middag zijn we samen door Perth heen gewandeld en wat sight seeing gedaan..

Vet leuk dat als je ergens komt waar je nog nooit bent geweest en je gewoon iemand kent! :) I love travelling!! Waarschijnlijk meet ik ook nog Jenna ( van great ocean road trip) want die komt vanavond weer richting Perth...

Dinsdag ga ik op een tour langs de westkust. Ga dan langs alle 'highlights' en eindig in Coral Bay.. Waar t Ningaloo Reef is... Soort van great barrier reef maar ietsje kleiner... Schijnt super mooi te zijn! Ga daar dan nog 2 dagen snorkelen en (hopelijk) snorkelen met Mantay rays! (mantelroggen,,, die zijn HUGE en is echt altijd al een droom geweest.. ) Dus ga me zeker wel vermaken..

Daarna zal ik dan eindelijk naar de Oost kust vertrekken!

Reacties

Reacties

aurelie

hahah lekker snelle change of plans el:)
ooooo ik wil oook reizen, maar in de zomer ga ik naar indonesie en ik zie dat t wel erg dicht bij australie ligt, dus de verleiding wordt groter en groter om gewoon door te reizen!
mooie verhalen:)
xx

Suzanne

Hey!!

Toch geen campervan reis =p
Maar je andere plan klinkt ook erg leuk ^^
Inderdaad erg leuk dat je mensen weer kan terug zien in Australie die je al eerder had ontmoet! =) Kun je lekker samen dingen bekijken!

Die tour langs de westkust klinkt echt heel mooi! Een rif dat net iets kleiner is dan het great barrier reef =)
Hopen dat je inderdaad die Manta roggen zult zien! Die kunnen echt absurd groot worden, sommige wel 8 meter breed =p Een enorme schaduw die over je heen trekt! Ik hoop dat echt je droom uitkomt!

Kusje!

Kas

Haha leuk dat je eigenlijk helemaal niks hoeft, en op deze manier dus gewoon zo kan besluiten wat anders te doen! Je reis klinkt echt super, klinkt gaaf 2 dagen snorkelen met die beesten, heb ze net even gegoogled! :)

Marjolein

Petite Elle! Wat verander jij snel van plan! Die crocs zagen er tof uit jo, brr.. Hier is het koud (nouja 14 graden, vind ik koud), en er sjeesen wielrenners door het land :) X

Lisette

Ellen, partyanimal, je zit het wel helemaal tof te maken daaro he! Ga zo door ukkie!
X Lies

steef

wieeeeeeeee!!! waaauuuuwieee!!! vet creapy he die krokodillen!

Cait

El!! Wat een gave verhalen en foto's!!
Geniet ervan!!
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!