petite-ellen.reismee.nl

Great Ocean Road deel II

Zo hier de laatste dagen van de Great Ocean Road trip...

Op dag 2 al alles gezien: Twelve apostles, Gibson Steps. Loch Ard Gorge, London bridge: Allemaal zooo mooi om te zien en we hadden ook echt t weer mee!! (gelukkig)

's avonds kwamen we aan in Port Fairy en daar bleven we 2 nachten slapen, wel even fijn dat als je eindelijk kan uitslapen en niet om 10 uur stipt uit te checken.. en met dat stipt valt ook wel mee want t is tenslotte Aussie..: laidback..

En dat kan je wel zeggen want van efficient werken hebben ze niet gehoord.. Het is wel even wennen als je 20 minuten op een broodje moet wachten.. maar goed het is wel een freshly made sandwich and it was GODLY :) dus t was t waard.. De volgende dag 15 min in de rij gestaan om een snicker af te rekenen.. so not worth it.. maar goed..

Hmm waar was ik gebleven :)

Ohja Port Fairy: uitgeslapen en daar beetje rondgelopen. Het is een klein havenstadje en gelukkig was t weer super mooi anders was t dus heel saai gweest. Dus nu lekker rond gelopen en nog langs Griffiths island gweest, (klein eiland) en die rond gelopen en dat was echt super mooi!

De volgende dagzijn we naar de Grampians geweest, dat is een super groot national park en super mooi! Daar de bekende lookouts en de mckenzie waterfalls mee gepikt en daar ook overnacht. De volgende dag nog vroeg even naarmountain William gereden omdat we t zozonden vondenom niet nog iets te zien in ditpark. Engingen we die dus soort van 'beklimmen' en datom 10 uur sochtends...ZOOdat was heel zwaar, aangezien t super steil was!Na 5 minuten was iedereen ook dik aan t hijgen, maareenmaal boven ben je dat vergeten wantt is t hoogstepunt van de Grampians endus vet mooi uitzicht.

Daarna doorgereden naar Adelaide dit was nog een 400 km lange trip... en dus eigenlijk de hele dagin de auto gezeten.

Vandaag zijn weeen Wijn tour gaan doen,Adelaide ligt een uur rijden vanaf de Barossa Valleyen daar zijn dus heel veel wineries!

Lekker wijn geproefd, door de wijngaardengelopen en weer heerlijk genoten van t zonnetje, want die was weer volop aan t schijnen! ( en nee,ben nogsteeds niet bruin.... )

Morgen hebben we de auto voor t laatsteen gaan we waarschijnlijk lekker naar t strand (27graden) en dan is t mn laatste avond met onze 'familie'.

Vanaf woensdag zal ik dan echt'on my own' zijn en zal ik een (hopelijk een vette) Tour gaan doen! Ikzal in iedergeval met dolfijnen en sea lions zwemmen dus ik weet nu al dat t een vette tour zal worden! :)

Verder heb ikwat foto's erop gezet... Het duurt allemaal erg lang en zagnet dat t niet allemaal de beste foto's zijn.. Maar goedjullie zien ze wel in betere kwaliteitals ik weer thuis ben... :)Er missen nu ook wat dingen die ik graag wil laten zien,... maar goed dat komt wel een andere keer :)

Dikke kus voor iedereen vanuit t zonnige Australie!!!

Cato

Oooh El dat klinkt allemaal geweldig, lekker road trippen!
En de foto's zijn prachtig, wat mooi wat mooi!!
Geniet-ze, en 't allerbeste voor je solo-reis met dolfijnen en zeeleeuwen! Have fun dikke kus!

Sandra

Heee El! Klinkt weer geweldig allemaal! Lekker even bruin worden op t strand morgen (wij zaten gister ook allemaal in t zonnetje opeengepakt in t vondelpark, maar nog net niet in bikini ;)). En de 'solo-trip' komt vast ook helemaal goed! Iig vriendjes worden met de dolfijnen!
xx

Suzanne

Hey!

Echt super mooie verhalen allemaal! En dat alleen zijn, beetje eng wel in het begin, maar wat je allmeaal gaat meemaken is wel heel erg leuk!
Zwemmen met dolfijnen en zeeleeuwen, ik ben nu al jaloers! =p

Have fun!!!

kusje

Kasia

Ellie!

Leuk zeg allemaal, volgens mij maak je zoveel mee dat het moeilijk is alles op papier te zetten! Heb je wel tijd om te slapen? :p
Je foto's zijn ook echt mooi en geven een goed beeld van wat je allemaal ziet!

Geniet ervan!! xx

Jasmijn

Wat een belevenissen zeg! Jaloers! Echt mooie foto's!
Veel plezier nog! Ben benieuwd naar je avonturen 'on your own'... ;) xx

Cait

El! WOW!! Wat een foto's! Ziet er echt prachtig uit! Je weet t ook mooi te beschrijven :D Leuk leuk leuk!
Geniet ervan, en blijven schrijven :)
Dikke X

ascha

he sis, nou gaaf hoor wat een uitzicht........
je vermaak je prima denk!!!!!!!!!!
hier ook alles goed, rond om gezond hi hi
nu 20 weken woensdag echo en dan effies kijken
of ethan een broer of zus krijgt
( als het we mogen zien hoor van ukkie)
van de week nog naar de dieren tuin geweest, nog kangaroo,s gezien.......
ze zijn toch mooier als ze niet plat zijn hoor ellen ;o)
nou veel plezier nog en voorzichtig
dikke kus as jo en ethan xxx

Arianne

Klinkt allemaal fantastisch! En op de foto's te zien is het ook fantastisch!
Geniet, want voor je het weet ben je weer terug....