petite-ellen.reismee.nl

Great Ocean Road trip

Na een korte nacht en totaal bekaf van de 5 dagen in Tasmanie, ging ik alweer on the road to Adelaide!

De weg tussen Melbourne en Adelaide is the famous: Great Ocean Road!

Een prachtig stuk langs de kust en na 2 dagen kan ik je nu al vertellen dat het echt geweldig is!

Heel veel stranden, water is zoo mooi blauw, de golven zijn echt TE VET (krijg nu zo'n zin in surfen, maar denk niet dat ze met mn surf skills overleef.. )

Dag 1

Eerste stopwas defamous Bells Beach, trust me, echt een wereldberoemde surf spot.

Verder bij zooveel mooie lookouts gestopt... Echt prachtig!!

Dag 2: the twelve apostles, dat is dus het bekendste van de hele Great Ocean Road, was ook echt heel mooi, maar een the Loch Ard Gorge was nog veeeel mooie.

FOTO's kan ik op dit moment niet er op zetten dus die krijgen jullie nog van mij tegoed.

Kan eigenlijk niet veel meer vertellen, you just have to see the pictures.

Gelukkig hebben we het weer mee, af en toe wat spetters maar over het algemeen lekker zonnetje!

Jullie horen gauw weer van me!!!

en ik hoor ook graag van jullie ofcourse ;)

Reacties

Reacties

johnny

Hoi reizer je ziet wel heelveel je geeft het goed weer wat je allemaal beleeft(krijg zelf ook de kriebels). zie de foto's wel. heel veel reisplezier.

Marlies

Wow, wow,wow....Wat maak jij een hoop mee en wat zie je veel aan de andere kant van de wereld...Wat gaat het snel ook allemaal.... Zal voor jou nog wel sneller gaan... Is het dan nog heel spectaculair als ik gisteren de ringstaartmaki's ( I LIKE TO MOVE IT, MOVE IT) bij Thalita rozijntjes heb gevoerd en andere aapjes... HMMMM...
Ik kijk uit naar je foto's. :-)

Teri

He Ellen!

Zo te horen heb je het goed naar je zin!

Ik kan je mededelen dat ik je collegekaart heb gevonden in het UvA atrium.. Hij lag open bij de kassa en ik herkende je foto, dus ik heb m voor je meegenomen. Iets voor als je weer terug bent, haha!

Veel plezier nog daar!

X Teri

Ronald

een beetje late reactie, maar erg leuk om je verhalen te lezen. En ik ook was benieuwd hoe nu een tasmanian devil eruit ziet, maar zijn inderdaad " byzonder" Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar wat foto's.

Steef

Yo El!
awsome pictures dude! Wat heb je al een hoop mooie dingen gezien!!!! :D:D:D Stinkerd..

kus;)

Ellen

Jaa I knoww.... en ik heb nog veeeel meer mooie foto's :) maar t duurt zoooo lang :)

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!